Written words from an honest heart

I will never forget

Kategori: Allmänt

Har inte haft någon ork att skriva i bloggen på senaste tiden men nu är jag back on track!

Var i Umeå förra helgen, det var jättemysigt att träffa Mamma & Pappa och syskonen :)
Vi har ätit och druckit gott hela helgen! Var på restaurang på lördagen och då beställde jag en hummer som jag alltid velat pröva, då kände man sig lite som en rich bitch ;) Och gott var det också, men det påminner väldigt mycket om kräfta måste jag säga!

Dock har jag en liten parasit i magen just nu, som visade sig på fredagen och ännu mer på lördagen..Det var riktigt jävla surt när man väl ska umgås med alla och mysa på! Så stackars bror och hans tjej fick leka mamma och pappa åt mig under lördagen och söndagen!

Gick till jobbet på måndagen men efter lunch så blev jag hemkörd! Haha de ville inte ha mig där..märkligt hehe..
Sen har jag legat däckad resterande dagar, har fått i mig totalt 3 små smörgåsar och lite fil!

Ja, vill man bli smal innan jul så är det ju ett ypperligt tillfälle haha, men det är inte värt det kan jag säga.
De magsmärtor jag har haft, ojojoj! Måste vara sådana smärtor man har då ska föda barn har jag kommit underfund med!

Idag har jag blivit piggare och då börjar det ju klia i fingrarna på mig, så jag tog saxen i mina händer och klippte mig, haha xD Stod säkert framför spegeln i 1 timma och pulade på..




I will never forget our kisses, not the first I gave you and not the last you gave me



Kommentarer


Kommentera inlägget här: