Written words from an honest heart

Secret

Kategori: Allmänt

Idag har det varit helt underbart väder utomhus ! Jag började morgonen med att dra ut mitt trötta arsle på ett träningspass i vårvädret och det var helt fantastiskt skönt :)

Sedan har man varit instängd i skolan hela dagen tyvärr..

Jag håller på att spricka av att inte få berätta en hemlighet som jag sitter och trycker på, det är en helt fantastisk grej som involverar mycket kärlek, hihi ! Jag ska i alla fall få vara en stor del i detta med mycket ansvar över saker och ting och det är ju otroligt glad, stolt och exalterad över!

Sedan har jag fantastiska nyheter! Maria ska komma till mig i Östersund och möjligtvis Höglund också, jag är så lycklig!! Ska vi Östersund från den bästa sidan ;)


 

Ledtråd till hemligheten: Den här klänningen kommer jag bära, fast i rött ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: