Written words from an honest heart

Year 2010 was the beginning of everything..

Kategori: Allmänt

Inser att bloggen har blivit lite bortglömd på senaste tiden, men det kanske tyder på att jag har skaffat mig ett liv?
Har nyss slängt ihop en chili chokladmousse till familjens nyårs mat, den smaka mumma! Nu snart ska jag hoppa i duschen, göra mig snygg och sedan dricka bubbel och skjuta raketer! Det ska bli riktigt mysigt att fira nyår med familjen, det var som längesedan sist!

Beger mig hem den 2 eller 3 januari med min käre bil, 83 mil på vintern, hoppas jag inte stöter på någon älg på vägen..
Ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till Östersund, kommer tillbaka till verkligheten.

När man har varit hemma i snart två veckor så känner man att magen och arslet har blivit jävla mycket större, det är mammas fel, hon lagar så god mat till mig, så när jag återvänder till Östersund blir det skärpning! Mer träning står på schemat kan jag lova!

Nu ska jag sticka iväg och springa några km, sen kan jag äta nyårsmaten med gott samvete!

Hoppas alla mina nära och kära får ett riktigt bra nyår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: